В статті визначена актуальність вивчення впливу ефективності управління на можливості
комплексного використання різноманітних комунікаційних інструментів для успішної реалізації
комунікаційної політики банку у напрямку забезпечення прихильності клієнтів до банку. Досліджені
питання щодо можливостей інтеграції корпоративної стратегії розвитку банку і комунікаційної
політики, складовими якої мають бути різні комунікаційні інструменти: реклама, особисті продажі,
прямий маркетинг, стимулювання збуту, PR–послуги, інформаційні комунікації, вибір яких залежатиме
від стратегічних напрямів діяльності фінансово-кредитної установи, і які обумовлюватимуть
прискорення просування банківських продуктів на фінансовому ринку.
В статье освещенная актуальность формирования такой системы менеджмента,
которая бы оказывала содействие комплексному использованию разнообразных коммуникационных
инструментов для успешной реализации коммуникационной политики банка в направлении завоевания
благосклонности клиентской аудитории. Исследованы вопросы относительно возможностей
интеграции корпоративной стратегии развития банка и коммуникационной политики, составляющими
которой должны быть разные коммуникационные инструменты: реклама, личные продажи, прямой
маркетинг, стимулирование сбыта, PR–услуги, информационные коммуникации, в зависимости от тех
стратегических направлений деятельности, которые определила финансово-кредитная институция, и
которые будут обуславливать ускорение продвижения банковских продуктов на финансовом рынке.
The article illuminated urgency of formation of such a system of management which would be
assisted integrated use of a variety of communication tools for successful implementation of the communication
policy of the bank in the direction of the client gains the favor of the audience. The problems regarding the
possibilities of integrating corporate development strategy and communication policy , which components
should be different communication tools : advertising, personal selling , direct marketing , sales promotion , PRservices,
information communication , depending on the strategic directions of those who identified financial -
credit institution , and which will condition the acceleration promote banking products in the financial market